Awesomness awesome dag!!

OJOJOJ!
Jag har haft en sån bra dag så jag vet inte vart jag ska ta vägen! :)
Dagen började med att vi fick tillbaka tentorna, GODKÄND PÅ BÅDA!! Grymast i världen är jag!
Sen vart jag åh Madde på restaurangen åh käkade! Efter det blev det SURFERS! Longboard-köpa-dags!! GILLAA!
Hade tre krierier, 1. Den måste vara snygg. 2. Det måste vara rosa hjul på. 3. Den måste vara stabil.
Bräderna jag valde mellan! Förutom den till vänster, skulle bara ha de hjulen! :)

Efter en halvtimme med hjälp av Freddan åh Madde åh min enorma beslutångest över vilken jag skulle ha, så gick vi ut från affären, kom 50 meter sen vände jag igen. Tvärboom sa det, så snabbt bestämmde jag mig! :) iiih!
In åh byta hjul på brädan till rosa från gröna som va först, betala åh grejs, åh rabatt fick man! Perfa! ;)
Efter det hade Freddan longboard skola med mig på parkeringen! Behövde lära mig bromsa! Så nu e jag awesome kickass på det oxå! (Älskar hur mitt självförtroende är på topp i detta inlägg förövrigt!)
Efter allt sånt drog vi ner till fästningshörnan där de andra brudarna hängde, jag fick (viste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg det) FÅGELBAJS I SKON!!!!!!! SÅ INTE OK!!! HAHAHA! Fast bättre I, än PÅ! Så fick torkat bort det, sen drog vi åh handlade, alla trodde vi säkert va ett gift par som gick runt, Fantastiskt helt enkelt! :)
Efter det blev det träning, ställde in cyklarna åh började trampa i några minuter... sen frågade ja madde om vi verkligen skulle köra spinning! hahaha! Så vi drog ut på lång promenad ist, åh avslutade med Core.
Nu väl hemma, ha ja käkat gott åh ska nu iiväg med Joel på Longboard tur åh sen mysa i soffan! :)
Fantastiskt fin dag helt enkelt!! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

så positivt och najs inlägg, gilla!

2011-04-27 @ 08:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0