Dag 13 - En vanlig dag hemma hos mig

Alarmet ringer, snooza 10 min, går upp åh klä på mig, slänger igång kanal 5 för Vakna! Med the voice. åh sen fixa iordning mig med smink åh hår osv.
Käka frulle, oftast knäckemacka med philadelphia ost åh avocado, åh en kopp kaffe åh ett glas jouce. Framför tven såklart, oftast datorn i knät. 15 min innan skolstart, smecka ja ihop datorn, stänger av tv åh allt sånt. Se till att jag ha allt packat, åh sen drar till skolan.
När jag kommer hem från skola blir det oftast mellanmål, i form av en smoothie eller liknande. bruka slappa lite i soffan framför tv eller liknande.. sen är det dags för träning på friskvågen alt. promenad. beror på vilken dag det är åh vädret  åh allt sånt.
Efter träningen bruka de bli omelett, åh åh grejs. åh sen bruka ja gå ner till J, åh mysa lite med han. slapp framför Tven åh lite yatzy åh allt sånt. Sen soooova!
Härliga vardagar jag har ellerhur!? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0