Året 2009

Hur har året 2009 varit för dig?

Det har varit bra! :)

Bättre än förra året?  

Hmm.. asså.. studenten åh hultan va ju rätt galet. när jag träffade paramore! 
MEN, paramore&ymas gånger 2, dessutom bästa spelningen med paramore
jag ha varit! fast, det slår fortfarande inte dagen jag träffade dem åh stod längst fram
framför jeremy åh taylor på spelningen! så det e lika där! :)

Någonting du aldrig kommer glömma 2009?
hmm.. flytten, skolan, dublin maybe.

Har du flyttat under år 2009?
Jappps!

Har du hittat en ny låt som du älskar?

hmm.. jaoo det har jag.. jag byter ju favoritlåt varje månad.. sen så ha man sina klassiker som
man alltid ser som favoriter! ^^

Isåfall vilken?

kan inte skriva alla här! ^^ kolla min last.fm/user/withoutreasons

Har du druckit alkohol?  

Japps

Har du kysst en främling? 

Har jag säkert.



KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009?

Hmm.. singel livet ha lekt på.

Har du varit kär?

Nää, bara lite små förälskelser i vissa band åh band medlemmar om det räknas ;)

Har du sagt jag älskar dig till någon?

Sa det senast idag till erica! ^^,

Har någon sagt jag älskar dig till dig?
jorååå! jag ha mina beundrare ;)

Har du haft ett hemligt förhållande?

Inte vad jag minns!



SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? 
Nej.

Har  någon i din släkt avlidit?
Nope.

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?

Räknas lossas bråk med syskonen?

Har du varit i slagsmål?
Nope



PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?  

Hmm.. det har jag säkert. Alla gör vi saker vi ångrar.

Isåfall vad?

Lite allt möjligt.

Har du skämt ut dig?

Det har vi alla, åh vi gilla läget innest inne ;)

Har du ljugit för en vän?

Beror på hur man tolkar ljugit.. vit lögn?

Har du varit ute en hel natt?

Jo tack

Har du blivit tagen av polisen?  

Nope!

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?

Mmm.

Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön?
Yes!

 
SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? -

Campus, Varberg.

Har någon varit elak mot dig i skolan?
Lärarna som skriver tentan?


Hatar du ngn på din skola?
Hatar åh hatar.. tycker minder om skulle jag mer säga ;P



Har du gjort ngt framsteg?
Jag gör framsteg varje dag.. det gör alla.. om man inte går baklänges hela tiden så klart.. hmm..
nej, men en termin e snart igenom! yay.

Haft alla rätt på ett prov? 
Jag pluggar inte ihjäl mig, så nej! 



VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - 

Mmm! :)

Har du förlorat en vän? 

Hmm.. tror inte det.

Har du fått tillbaka kontakt med en gammal vän?

Jao!

Har du gått bakom ryggen på en vän?

Hmm.. har jag säkert. det gör vi alla. annars skulle inte samhället funka.

Har du ljugit för en bästavän?

Nääh, varför skulle ja ljuga för ericus?

Har du haft en relation med en vän?

njaaaee.. halvpargrej i 3 vecker, haha. varför gjorde vi det ens?
tur att vi tog den diskussionen! 8)

Har du många killkompisar?
Kryllar av dem! ;)



puss på zac, jeremy & moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0