GIVE IT A FUCKING NAME!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vad jag hatar mig själv att jag börja lyssna på paramore på kvällarna innan jag
borde sova! haha! blir ju så sjuuuuuukt peppp!
hittade en galen video från london, give it a name
CRAAAAAAAAAAAAAZYYYY! checka josh liksom, strax innan 4 min börja
finns inga ord för det! räcker med 30 sek därifrån, sen e jag redo
att göra vad som! sjukt att man kan bli så peppad av ett band med
en GALET bra låt! :'D puss på bästaste paramore!



josh @ 4.00-4.02, ursäkte mitt ordval MEN
det är så jääääääääääääääääääääääääävla seeexxiiigtt!!! <3
glöm vad jag sa om 30 sek, de 2 sek räcker för mej i oändlig tid! :*
Sen med hayley åh taylor på det, tbx till josh! <3 MUMS!
från 4 min åh framåt, det sitter som grädde på moset! <3
ingen kan göra ett framträdande så bra som paramore!



stor pussss på hela paramore, spec josh!
men även jeremy åh taylor, zac och framförallt
min söta hayley! <3 höhö.



(ursäkta mitt paramore galna inspirerade inlägg,
men är så sjuuukt pepp nu så det går nog inte
beskriva i ord riktigt! YESSSSS! 6 dagar kvar till
Dublin sen är dom MINA!!<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0