julstressssss

jobbade idag till halv 6.. innan klockan sex skulle jag hinna med åh åka hem, lämna cyklen, hämta plånboken, ner till systemet, dimoda och dressman.. när jag kom ut från dressman tänkte jag.. DAMN IM GOOD! kollade på klockan.. åh såg att den e 10 över 6, åh kom på att affärerna ha ju öppet längre idag! -.- haha! suck.
men fick iaf köpt det jag skulle. sen så ringde michael, så dåå va det dags att bege sej hem till kusin, byta julklappar åh äta kladdkaka! :) sen vid 9 väl hemma.. (fortfarande inte duschat än! :]).. så vare städa, packa (som jag inte ha hunnit än) plocka ihop allt som ska med till småland! imorn börjat schemat kl halv 7, då äre jobb som gäller följt av hemresa till småland! så jag lämna hemmet kvart över 6 imorn, och jobbar hela dagen sen åker till småland på direkten! därav gäller det att mitt huvud fungera som det ska imorn bitti så jag får med mej allt jag behöver! 8)

men nu måste jag städa åh packa åh få med alla grejer åh lyssna på julmusik! :}

pusshaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0