I wanna tell you that i love you just to hug you! Paramore w/ You me at six

som jag hade trott... det va GALET BRA!! eftersom dom är typ bästa banden live, så jag va happy kid! :):)
Dock tycker jag nog inte att det va bästa spelningen med dem.. jag har sett dem göra bättre!
JOsh åh taylor va lite of..:/ menmen.. hoppas på bättre lycka nästa vecka i dublin! Thats right! det är dublin nästa vecka SWEEEETNESSSS! Nya brand new eyes introt tycker jag dom kan skippa med :s.. känner knappt igen "nya" paramore med sånt här lugn i början, det ska vara en kick of från början enligt mej, då känner man igen dom som bäst! <3 YESSS! nog om det, jag blev fett happykiid när de sa att de hade ändrat setlist, åh hade lagt in Pressure!! wiie. :) det gjorde mig  riktigt glad, andra låtar som va riktigt bra live som jag inte hade hört innan va Careful och Decode! Decode kan vara nya let the flames begin iaf inom mest enegeri åh snyggast musik till när de verkligen få breaka igenom, nu när de inte har min låt längre på setlist, verka som att jag får nöja mej med att ha hört den 3 ggr innan.

annywhooo, åkte där ifrån vid halv 1 på natten, åh hemma kl 7 på morgonen sweet. usch. hah, galen bilresa, både dit åh hem.

Här kommer 2 videos, de låtar jag ville ha med i bloggen fanns ingen bra kvalite på, men domma väcker underbara minnen med!:):)
"I wanna see stockholm, Lets face it! Come on! ;)"



"This next song goes out to them who may have seen us before, anyone who have supported our band 
for a while now! we appreciate you! <3"  stolt troget fan i 4 år ;)




massa pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0