Pinapple Express



Yes, ha vart hos mattias och fredrik ikväll,
blev pinapple express! Alltid lika rolig att se! :)
vi handlade med oss mat, åh godis! mys vare.
Innan dess vart det fika med erica på mignon!
super mysigt! <3 mkt bra idee hon kom med! ^^,
Innan dess skrev jag min respons, åh innan dess va jag på skolan,
åh fixade mina högskolepoäng från vfun, åh innan dess kaffe hos sofie
åh innan dess på banken.. SLISK! säger jag om de sista
hatar attt gå dit. men nu äre över iaf. åh innan dess vare tvätt åh
fixa cykel osv osv osv. så ha min dag sett ut. intressant huh?

Lite bilder från fiket, medverkande gäster för dagen va:
min cappuccino <3


min äppelkaka


och min världens bästa erica! <3 ;)



pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0