radiotjänst! ;)

haha inte alla som får sån radio tjänst! ;)
han som ringde mej med chans till romans,
han ha mailat tillbaka åh frågat grejer varje gång jag ha
svarat, så jag ha ju såklart svarat tillbaka!
fick ett ganska ägd mail tillbaka idag!

mail från fredrik - mix megapol:

Hahaha… Jag tror jag måste ha en dag då jag bara sitter och kollar på Kjell och hans morsa. Behöver lära känna dom bättre för att helt kunna uppskatta dom, tror jag.

Tack för länken! Du får säga till om det finns något jag kan lära dej eller hjälpa dej med J

Tycker du jag har åldersnoja? Hahaha… Varför?

Be safe!

//Fredrik

Tänker komma på nått galet som han ska göra i radio nu! ^^,

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0