fotoalbum CHECK!

Fick ett fixering om att jag skulle göra klart fotoalbumet! åh lika bra va det, ha legat åh väntat på mej i över ett år nu! så nu äntligen fick korten komma på plats, med en liten kommentar under varje bild. ca 100 st. Från spelningar, signeringar m.m. myys!  tänkte slänga in lite bilder i bloggen, kanske gör det efter greys sen! :)
dagen ha förövrigt vart helt okej, seb åh jag bakade chokladbollar som blev as äckliga, skulle bygga pepparkakshus, men det va super söndigt, så vi glasserade massa pepparkaks bitar ist, sen blev det klassiken Ronja röverdotter! :) har inte sett den på år och dar...!

Fick skrivit klart min matte i morse med.. eller ska ändra nått litet på den bara, men det mesta e klart.
tror jag ha bestämmt mej för panelen nu med, och ämne för essa. pjuuh, mkt nu i skolan!

men en sista sak innan jag ska slänga mej framför tven - Greys Anatomyy! :):)

senaste musiken jag lyssnat på, för tips osv! ^^
last.fm/user/withoutreasons 


puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0