God Morgon.

Jag ha faktiskt vart vaken i nästan en timme nu, så min sista punkt med att sova mindre än uppfylld. Sen så strök jag massa kläder igår med, så ja känner verkligen att den blev en bra start på mitt nya liv! ;)
Nog om det.. Skriver matte nu, funderar på om man måste referera när man tar en mening från en bok.. hmm. bäst att fråga i skuuulan later on. Sen så ha jag noll idé för vad som ska hända ikväll, sugen på att hitta nått, vet bara inte vad. Kanske kan ringa min söta kusin jennelie! :) hmm.. för mongo ska säkert inte göra nått eftersom att han va på fest med halvnakna dansande brandmän igår. bakis som en gris idag med andra ord. menmen.. nu kommer en låt som gör morgonen lite bättre! :)

- goood god, can you still get us home?
Underoath – Too Bright To See, Too Loud To Hear

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0