Helgmys.

Igår, (söndag) så va jag åh kusin ute i veddige åh hälsade på, mysigt vare.
Regnat öste ner, brasan va tänd, åh spelen kom fram, MYS! inte nog med det så blev det god mat på det med :) Va där i några timmar, Petrus hade fått ryggskott, åh kunde knappt röra sig från soffan Stackarn,
Väl hemma i varberg igen så blev det film! Laddade ner New Moon åh kollade på den! :) :) 
Efter det blev det inte riktigt som tänkt, jag skulle åkt hem, men kusin ville ha en film till, så jag fick sova över.

Kusin va helt extatisk på att se Bond, haha! hon letade åh letade åh tappade humöret mer åh mer, åh till slut när hon väl hittade åh tyckte det skulle bli "SÅÅ SPÄNNANDE!" åh att ja va tvungen att sluta skratta åh vara knäpp tyst, så att ja skulle hänga med i början... första meningen kommer.. jag: asså.. va? jag fatta inte? andra meningen kommer.. *Båda brister ut i skratt** visade sig att filmen va dubbad på japanska! HAHAH! ägda va vi!
så de blev Ecutalypos (eller nått sånt stavas den) Ganska äcklig faktiskt, men ändå så man va tvungen att kolla på den!

Imellan där så ringde petrus åh sa att ja skulle jobba. Så det va att gå upp tidigt! Dock kunde ja inte somna efter filmen, så låg vaken säkert en timme.. åh så kommer seb in strax efter 6.. -.- HAHA! till jennelie, "mammmmmaaaaaa, jag e töööörstiiiig!.. ...kan inte ja få läsk?!" sånna tillfällen önska jag att barn inte existerade! :D  känner mej hemsk som säger så.. men iaf! ^^ HAH!

Sen så gjorde vi en grej som va SÅÅÅÅ GOTTTTT!! MUMMAA!
Vi kokte konseverad (tror det heter så) mjölk i några timmar, så blir det som McD. kola sås, fast i tjockare koncistens, SVIIIIIN GOTTT! satt med en varsin sked åh käkade! :3 blir nått liknande gräddkola! :) 

Men för att komma till dagen, som sagt, jobbat hela dagen, tjänat lite cash! SWUUHEEET!
Efter det kom ja hem, sa hejt ill house ååh gav han mat som ha vart själv i ett dygn. Hämtade pengar åh gick runt hörnet till solsidan för att sola i solarium! :) ap gött vare efter en arbetsdag! ;P sen gick ja hem åh duschade! :} efter det blev det en raggarunda på stan efter ett spec armband, hittade inte det jag ville ha, men kom på en annan idee åh gick till panduro! Billigt åh bra, åh armbandet blev as fräckt! :) enkelt, men riktigt snyggt! ja gilla det super mkt! :) åh nu så ska ja kolla på prison break! CIAO!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0