Step 1, start a new life.

Efter min ångest attack ja fick igår (haha) så ha jag bestämmt mig för att starta nytt liv.
Men denna gången ska jag inte ha konkreta fasta mål, utan mål som jag sträva efter, eftersom jag tror
enligt nån inteligents teori om alla vi läser om nu i  skolan så har bryter jag inte målet totalt ifall ja synda nångång, utan ja jobbar på att komma målet närmare. YES! (y)
Mina mål att sträva efter är:

1, Bli nyttigare, äta bättre & röra sig mera.
2, Bli bättre med skolarbeten. Börja i tiden, ist för att stressa i slutet.
3, Hålla bättre orning i hemmet.
4, Sova mindre. sover alldeles för mycket nu som bara gör mej tröttare.
Min återgärd idag blev att dammsuga såfort jag kom hem och plockade iordning & diskade.
Tog även på mig att skriva loggen idag efter studiegrupps tillfället, och har börjat på min matte om volym.
Som jag hoppas ska bli klar med innan helgen är slut.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0