YesYesYes...NOOO :|

Bio blev det igår, MYYYYS!! man kan aldrig få nog av twilight; new moon! :)
Party blev det igår med! successs! mysigt värre vare! :) mongo tog gitarren åh sprang runt i hela lägenheten åh spelade! hah! mys vare iaf.
vaknade upp åh det va popcorn överallt! haha! popcornkrig igår tydligen! YES. jag va inblandad, i remember that.
menmen, dammsuga sen äre överstökat. dock e jag lite beskymmrad över de blåa strecken på väggen? Vad hände?? hahah!

Imorn äre PARAMOOOOOOOREEE!! GALET BRA KOMMER DET BLII!!
docj äre mindre kul att de inte spela Let the flames begin & pressure.. dom e så sjuuuuuukt bra live. menmen what to do.
det kommer bli sweeeet ändå! :):)

nått som är mindre bra dock är att det fattas 3 högskolepoäng från vfu :S som jag är godkänd på? men tydligen inte.. måste ta ett snack med annika på tisdag! :s SHIET oxå. :c

har iaf anmält mig till nästa termin nu, åh skrivit klart matten! :)

puss så längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0