They were born to make music!

asså, detta är helt sjuk!
jag är helt tagen! suttit i timmar åh beundrat deras arbete!
silka röster och talanger inom musik! helt faschinerad! =]
Deras känsla för musik, som man ser & hör på dem att de har.
Asså.. jag kan inte få ut i ord för hur det känns. helt galet!
sån passion så det finns inte! SPEACHLESS!!!!!!!
slänge in lite videos som jag anser är se värda!
Videorna innehåller 2 personer.
Sång: Sam Tsui
Musik/redigering: Kurt Hugo Schneider
Det är alltså inte 7 personer i första nedanstående video, utan deras grej är att redigera ihop filmer och göra det till deras egna grej, vilket jag tycker är hur fräckt som helst! Lyssna och njut! :)
Först ut: Michael Jackson Medley!
(kurt längst till vänster med beat box, och sam reserande sex med olika röster och ljud!)


Erkänn du är ganska tagen? ;) Told Ya! :D

Andra videon är en cover av Beyonce, aldrig gillat låten så  mycket innan, men har en totalt annan uppfattning om den efter att ha hört sam & kurt slira ihop den! :)


RAW RAW AH AH AH oh yes. its the Lady Gaga melody! ;) (jag som inte ens gilla Lady Gaga i verkligenheten!, tur att det inte är hon/han på bilden och i hörlurarna denna gången!)


Här kommer en helt UNDERBAR cover! Låten är Underbar, sam är underbar, resultatet är underbart! 


Från början en Snow Patrol låt (vilket säger allt igentligen) Men Leona Lewis gjorde en cover på denna låten, och killarna fortsatte på det spåret! Väldigt fin låt! :) hans röst i denna är brutal!!


Och sist, men absolut inte minst! Nästan först borde det vara!
THE MAN BEHIND EVERYTHING!
Kurt Hugo Schneider! För hans ålder, så har han nog en av de största passionen nånsin
jag nånsin ha sett hos en människa!! Hans armar är som spagetti, man kan tro att han får en orgasm medans han spelar, men ändå sitter var ända ton helt felfritt! jag är så impad att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! :) wohoo! go kurt!


Jag hoppas att du har upplevt dessa pojkar på samma sätt som jag gjorde, för sånt fall har du en stor glädje i dej just nu, och villl bara skrika till hela världen hur underbara dem är! :)

för mer info om killarna.
www.myspace.com/SamTsui
www.myspace.com/KurtHugo

PUSSS!



han tittar knappt ens :( fuuuusk! jag vill med kunna göra musik sådär vackert som dessa gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0