Update

Fick ta till spargrisen igår när jag skulle handla. HAH!
Snacka om att jag är pank this days. menmen
jobb imorn åh csn senare i veckan, så nu äre snart slut på uteliggarelivet! sånt gillas.

Har haft en helt överträffligdag idag i skolan, mkt blev gjort! BRA JOBBAT GRUPP 6! WOHO!
Tog mig en härlig vinter promenad innan efter skolan med, VÄRT!
kom åh tänka på att får jag lägenheten som jag sågärna vill ha, så kan jag ta strandpromenaden till skolan varje dag! wiie! sånt gillas med! :)

Sen kan jag fortfarande inte släppa Sam Tsui's version av run. 
Den har verkligen lyst upp mina senaste dagar måste jag säga! 
MUMMMAAA!
ååh.. varför skrev jag så :( blev as sugen på kladdkaka nu ju! :(
ska se om jag hitta en liten kaka långt inne i skafferiet någonstans! 

CIAO!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0