2010

Igår vare nyår, mysigt vare! Linette kom vid 6 tiden, sminkade åh fixade håret.
käkade lite åh tog några snapsar åh hade massa tjejsnack! Trevligt som fan!
Efter det gick vi vidare till ida & tim, i det nya huset! Hon älskade presenterna! :)

Vid 12 tiden va vi nere på torget, LIVS FARLIGT! raketer flög hejvilt kors åh tvärs! :s
Utanför hotellet träffade jag på min nyårs pusss!  myysigt vare! ;)

Efter det så drog vi hem till ida igen, jag ida åh linette satt åh hade tjejsnack i säkert en timme!
va hemma vid halv 4 tiden!

Gick upp vid 12 tiden idag,käkade frukost, vid 3-4 tiden fick jah ork att ta mig från köket till soffan för film! haha.
Kollade på Star wars episode 3, så jäävla bra! fyfan! Galet!
sen kollade jag åh mamma på The proposal, lika roligt som vanligT! Åh nu ska det packas!

skickar med nyårs outfiten! ;)




pusssss

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggast

2010-01-02 @ 13:38:24
URL: http://ronjanikki.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0