catching up some oldies!

insåg att jag har förträngt min blogg de närmaste veckorna. HEH!
så vad har hänt.. hmm..
gissar på det gamla vanliga, skola hit åh skola dit, festat på helgerna, kollat på bra filmer med kusin vitamin, shoppat som en galning med pengar jag inte har, lyssnat på massa musik, fixade mitt iTunes häromdagen, fyfan.. som jag har saknat all musik. Galet, fick lyssnat på lite man of the hour med! sweeeetnes!
w000t, hölll på att glömma det viktigaste ;) har ju börjat träna med! Känner mej genast 10 ggr nyttigare! haha! sen att ja kommer hem åh käka godis eller chips efter behöver ju ingen veta! ^^,




gårdagens kväll va rätt kul!
bilen funka inte åh vi hade ett godis sug som heter duga! haha!
ut åh försöka putta bilen, på ett glas isigt underlag! fick hjälp av grannen åh allt.. men det funkade inte,
så när vi hade vart ute i kanske en timme i massa minusgrader så får vi tag på superwoman rosie som kommer åh hjälper oss med starthjälp åh vi fivk åka iväg åh köpt vårat godis! ^^, haha! :)

nu ska jag dricka kaffe!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0