5+1=6

God moooooorgon.
dte e storm åh regn åh ibland sol ute.
treeevligt väder.. blääh. ta bort all blåst så stämmer det in mera.

startade dagen med en trevlig dusch, frukost vid datorn, blev helt plötslligt
sugen på muffins, kollade uppp repcept åh insåg snabbt at de behövs en elvisp..
så ha suttit åh kollat på sånna, åh bestämt att det blir ett inköp av en sådan idag oxå.

nu ska jag bege mej till mio möbler förts innan det blir onoff, för att sedan kolla på stan åh sen handla, innan illeåillesnopp kommer hit.. vad det nu va han skulle göra här.. hmm.. JO! just det :) tippen, slänga alla kartoner åh andra kartonger från ikea besök åh flyttlåder osv.

hah, hade sån rolig dröm..
drömde att mina älsklingar sökte en till band medlem. allt va helt skruvat.
påtal om skruvat.. som jag ha ont i min hand idag från allt skruvade med skrivbordet igår. AJAJ! 
inte okej sådan.. hmm.. nog om allt.  nu drar jag CIAO! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0