almers väg 7

tudelunis!
Då är man mera en almersväg bo!
känns gaaaaaaaaaaalet bra måste jag säga!
som jag trivs i min lilla stuga!! :D
Kommer snart bilder på det, ska bara fixa lite tull möbler så det e nått
att fota på! ;) hah. IKEA idag! YES! galet bra, skattepengarna kom igår
så det blir bara bättre åh bättre!!

Har även slutat skolan! Slutade i fredags, men hade ett omex idag
så nu är allt är gjort. SWEETNES! känns galet fantastiskt
stor applåd till mig, ett år på högskolan är gjord!! :)

nu design på bloggisen med, kände att den behövde bli lite mer somrig!

nehee.. ikea kan inte vänta för länge på mej ;P


blir åh lyssna på underbaraste the fray på vägen, YES!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0