Belöning!


EFter att ha suttit hela förmiddagen från kl 9 till halv 1, sedan från halv 2 till 3, så bestämmde jag mig för att gå till guldfynd och köpa mig ett armband och kolla på en klocka som jag hade kollat in i deras senate reklam tidning!
Kom ut från affären med en vit super fin klocka (tänkt köpa en liknande på ur&penn tidigare fast en annan färg, men fick bli denna!) köpte även mig ett silverarmband med berlocker till. En not, ett peace märke och en berlock med tro, hopp & kärlek! :) kanske inskaffar mig en berlock med en  döskalle på med någon dag om jag får lite tid över.



Dagens träning blev core med petra och jennelie.
House va bra som vanligt, och nu ska här pluggas igen.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0