P-Fest!

Jag åh mia hade den eftertraktade maskeraden som vart planerad i veckor,
tema: P. Klä ut sig till något som börja på P.
Jag tog min brillianta idee åh klädde ut mej till prinsesstårta.

I söndags blev det sova över hos kusin, dagen efter det oxå (igår). då va petra med oss, åh vi låg vakna till 4, sen upp halv 7 för att petra ska till sjukan, åh göra sitt lilla ingrepp. vilket betyder att det är en sovtid på 2½ timme, väl hemma så sov jag em timme till, sen vare dags åh gå iväg till jobbet! :)

åh nu ikväll, borde jag vara alldeles super trött, hängig, orklös. huvudvärk borde jag haft hela dagen.
men känner mej som en ny människa, super pigg, skulle kunna tänka mej att träna.. haha.
jag är fan inte normal! :) min kropp reagera som att jag ha sovit minst 10 timmar, när det är 3. wierdo.

lite bilder från p-festen.





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0