Tjoff forts..

Haha gick inte åh skiva längre på mobilen ^^ joo.. En sak som är säker är att det inte blir hultsfred i sommar iaf, utan tar en semester vecka i småland istället! :) Japp! Var hos carro igår med, fick klippt min lugg! :) blev prat om hårförlängning igen! ;) kan nog bli som så att det råka hända det till sommaren! :) kommer bli riktigt Sweet! :):) längtar! :) Nått annat som måste nämnas som sista punkt är att i förrgår, när jag inte hade sovit något åh hade inte ont i huvudet alls.. Den Huvudvärken har kommit idag, åh då sovit kanske.. 6 timmar, tur nog hade jag slängt med mig min livlina, ipoden! <3 city and colour botar just nu min huvudvärk! Bästa läkemedlet som finns! :) underbart! Nehepp... Nu ska jag kasta mig tillbaka till vfu områdes dagen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0