Tjoff

Idag har jag bestämt mig för att ödsla ännu mer pengar på mig själv! Tatuering står på schemat! En svala denna gången :) sjukt sugen! :) förövrigt är jag ganska trött på livet idag, känns rätt ovärt! Behöver något som livar upp det, något positivt, samtidigt som jag har tappat pluggsuget totalt... Menmen, det får det bli ändring på! :) älska mitt shopping resonemang jag hade igår, skulle bara in på carlings en snabbis åh kolla på ett linne, åh kom ut med 2 hoodies! Men det är inte det som är den stora grejen! Utan att jag tog ena på kortet åh andra kontant för jag tänkte att det inte syns på kontot sen lika mkt, haha! Bra strategi där! :) förövrigt som är onödigt vetande är att jag ska börja jobba precis efter skolans slut! Sen jobba hela juni, juli, augusti! Menmen,. PENGAR! <3 Kan jag behöva som fattig student ^^ pier pressure blir det i sommar, bokade biljett lite spontant igår! 30 stm, the sounds, osv massa! :) dock redan sett alla band typ som e klara än så länge, men en sak som är säker är att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0