Dag 3 - Ett ögonblick

Hmmmm... ha funderat en stund, åh måste säga att mitt första besök i London September 2007 är ett fint ögonblick i mitt liv! (slänger upp en riktigt bild bomb!)
Första gången jag var på Starbucks! YUUMMMIIII!!!

Oxford streeet! LOVELOVELOVE!! HMV, en av världens bästa affärer! ;)

Camden Town! ÅÅH! <3

Var på spening: Först ut This Providence!! (Spfy länk This Providence)

Sedan Anberlin!! (Anberlin)

Sist ut!! OOOH YEAAH BABBBY! ITS PARAMOOOORE!!
Första gången jag såg dem! :D Lyckligast ever! (Paramore)






Visade sig senare även att hade jag vart på spelningen som var dagen innan, så hade jag vart med på deras live dvd som kommer med special utgåvan av RIOT, eftersom den spelningen filmades! woopwoop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0