Dag 7 - Vänner

ÅH! Bästa som finns i livet!
Vänner ska man kunna skratta tillsammans med, diskutera riktigt tunga samt enklare saker mellan himmel och jord. En vän ska man kunna lita på i vått och torrt. Man ska liksom inte behöva fundera om det är en vän, utan det är bara en känsla man har. Det ska kännas rätt på nått sätt.
Min bästa vän är Erica Oscarsson, vi lärde känna varandra när vi var 11 år.
Vi vet precis vart vi har varandra, nu bor hon i Sthlm för tillfället, när vi väl träffas är det som att vi inte ha vart ifrån varandra något alls utan fortsätter samtalen som vi avslutade förra gången. Helt underbart är det! Som jag tycker om henne, en underbart fin människa är det! Vi har skrattat, gråtit, skrikit tillsammans på alla olika sätt i olika sammanhang! Riktigt fina minnen med denna människa!

Kommentarer
Postat av: Erica

Naw... Jag hade helt missat detta inlägget!

Du är fantastisk, finns ingen som du! Jag kan inte sluta le när jag tänker på allt kul vi gjort ihop. Friends Forever lixom! :)

2011-04-20 @ 13:55:31
URL: http://Tweetelitweet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0