finallly.

äntligen ledig.
gah, ha ju inte hunnit blogga!
men jag har inte glömt bort er söta läsare!
Som in vet så har veckan bestått av pluggpluggplugg åh slutligen tenta.
I fredags eftermiddag efter tentan var det uteserverings premiär, riiiktigt fiint! :)
Sen blev det spontanfest hos emelie, vi körde Alias åh jag åh Carro ägde ganska fint må jag säg!
Dock besöktes jag av magkatarr under kvälllen, inte yayy för för det direkt..
I lördags blev jag väckt vid kvart i 10.
- Hej, kan du jobba idag? Helst börja nu vid 10...!
- ööööööh. Jag ligger fortfarande i sängen...!
- Ah, men de gör inget. Gå upp nu, tvätta av dej åh klä på dig åh va klar om en kvart så kommer jag åh hämta dig!!
- Meeh, ja måste äta med!
- Nejnej, de finns massa här! Seså, upp åh hoppa nu!!
- Jajaaaa.. syns snart då.
*12 timmar senare*
gaaaah, äntligen hemma, bara åh duscha, byta om åh fräscha upp sig åh dra på födeseldagsfest hos carro borta på studentlängan!
Det sammanfattar mina två senaste dagar faktiskt!
Snart kommer Maria, vi ska göra några armband hon snacka om, ska bli spännande, åh även kolla på film! :)
Ikväll ska jag mysa ner mig i soffan jämte J! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0