BIttersweet symphony

- The Verve.
Låten jag lyssnar på just atm! Jag gilla den!
En annan låt som jag har ett stort hjärta för som igentligen inte påminner alls om den musik stilen är en låt från Hoobastank. Ni vet dem med aaaaand the reeeaaaasooon iiiiis yoooooooouu.. aah precis den!
Ni vet vilken jag menar! (guuud, tanken slog mig precis att det va länge sen jag lyssna på den.. måste göra det nu... SOPP! MM! go låt! ^^, *digga åh sjunger med* i aam nooot aaa perfeeeect peeeersoooooooooon! (nej vem fan är det? haha) Min ton är klockren, grannarna borde tacka att jag ha en sån fin sångröst med tanke på att jag alltid sjunger med i låtar som jag hör. NOG OM DET!

jag är sämst på att hålla mig till ett samtalsämne för övrigt, bara en liten notis ni kan lägga till åh komma ihåg tills nästa gång ni träffa mig så kommer no säkert skratta åt mig nu när ni vet det.. suck. nog om det, deras andra låt då som jag skulle komma fram till.. som heter... eeeh... Out of control!
Så heter den! GRYMT BRA!! :) (bruka ha den när jag diskar, schwoooffff! Disken diskar nästan sig själv ska jag berätta för er! ^^,
Och hela inläggets mening va att.. jag har precis diskat. typ. så roligt är mitt liv just nuu! wooho, nu ska ja plugga. borde tvätta med, men det va upptaget.. aja, det e ju dumt åh göra allt tråkigt på samma dag ;P
min man är min musik! vem är din man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0