Lördag!

heeeej sunshiiiiine! :*
Kul att du titttade in även idag! Ni är söta som följer min blogg, statistiken ökar faktiskt nästan lite varje dag ;) KUL!!
Förlåt för den sega updaten sen igår, va ju i Veddigebyn.
På kvällen blev det film, nämligen underbara actionkomedin Kick Ass!
Sevärd film, för er som inte sett den! :)
Och för er som följ min blogg ett längre tag, kanske minns det inlägget (eller nää.. lär ni inte göra med tanke på att det e säkert ett år sen! haha!) iallafall... minns de inlägget om skorna jag sjukt mkt vill haa!
Älskar Vans! Underbara skor, åh med denna designen dör man ju lite av! ;))
Nog om det, åkte in till stan vid 11-12 tiden.
SOlen skiner som en jag vet inte vad! ♥ åh sånna tillfällen måste man ta tillvara på!
slänger ivåg ett inlägg till Martina åh fråga om hon hakar på, mkt riktigt gjorde hon det!
7,2 km blev det! GÖTTT!! riktigt härligt! rosig åh fin om kinderna är jag nu!
Nu blir det till åh käka (kyckling nudel wook! Min specialite! ;)) sen blire åh plocka in tvätten, åh städa och diska!
Efter det blire duscha åh grejs så folket kan umgås med mig ikväll! ;) haha.
Till det blir det underbara Kent idag! fiiiint! ♥
Ha en underbar lördag!
Så hörs vi ikväll när det e dags för vindrickeri!
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0