LØrdag!

Lördag kväll, har fixat om mina naglar.
Nu är de rosa, med ett svartglittrigt  leopardmöster och några strass stenar i mönstret!
WEEEEEEY BETTTER än de andra som jag slängde ihop häromdagen! ;))
Ikväll blev det guacemole, morötter & film!
När filmen va slut passade jag på att kolla klart på dokumentären som gick på TV!
ångra lite att jag kollade på filmen ist, (eller nej de gör jag inte.. eller kanske lite..) ville gärna se båda! Dels är filmen helt gudomlig. Asgarva varje gång jag kolla på den, åh dokumentären har jag bara hört ska bara helt gudomligt bra och vill gärna se hela!! :)
Blev ju såklart inspirerad till att lyssna på lite Michael innan jag hoppa i säng! :)
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0