lyckas med allt!

Yeaps, that me!
Va på spinning, efter passet ska man lossa alla inställningar på cykeln osv.
Så sitter spärren för sadeln rätt hårt så jag tar i för kung åh fosterland haha
vilket resultera i att jag är inte med när sadeln släpper och landar verkligen riktigt prickat rakt på armen.
Sjuukt svullen. Åh det roligast av allt (kom jag på när jag kom hem) att min första tanke när det väl hände va att
"FAAN! Jag ska ju jobba på fredag, vill inte ha blåmärken på armen dåååååååå!"
Suckk... vill inte ha blåmärken på armen allls! Inte vackert.
Nåväl.. nu blire film och yatzy med J.
För att förklara lite bättre, nästan såhär ser min arm ut. haha.
Inte riktigt så mkt svullen (som tur är!!!), men typ på det stället osv..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0