Måndag!

Hahahaha! shit va jag e kass i hjärnan just nu, missa totalt att det är en bok dessutom tills imorn med!
TACKAR bästa Emelie! ♥ för hjälpen!! hade vart underkänd utan hennes hjälp!
Nu är jag färdig med det papret som jag hade tänkt bli färdig med senast igår, den planeringen sprack ju en aning med tanke på att jag började med det idag! ;P haha. usch måste skärpa mig!!
Förövrigt är jag sjukt trött, huvudvärk, ingen motivation till skola/praktik/träning alls..
vill bara lägga mig i soffan med en påse godis åh kolla på tv hela kvällen.
Och förövrigt en gång till.. hittade jag en underbar sida innan! hahaha!
Här kommer lite bilder från den, underbar humor!!
nu ska ja åka åh förlänga mitt träningskort & ta ett pass på spinningen!
puuussss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

inga problem alls ju :) hoppas det löser sig för de andra som hade fattat fel också.

2011-02-11 @ 15:29:55
Postat av: Frida

DU är guld värd! :) Mmm, verkligen!

2011-02-11 @ 15:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0