mina hemliga super power briljerade imorse!

hade satt klockan på 6.25.
Vaknade till åh tyckte det va allmänt ljus haha..
leta upp mobilen åh inser att den är sten död!
hoppar upp ur sängen åh kolla om grannen är vaken! haha! (han är alltid uppe innan 7!)
Åh sen letar jag reda på ipoden för att se vad klockan är.. 6:50!!!!!
gissa om jag slängde på mej kläderna snabbt!
kissade åh borstade tänderna samtidigt nästan hahah!
slängde mej på cykeln åh kollade knappt i korsningarna,
hade inte tid åh stanna ändå! ;))
7:03 var jag på jobbet!! GRYM ÄR JAG!
Racer cyckeln fick verkligen glänsa imorse! :)



Nu ska jag fixa iordning mig osv, party ikväll!
Kommer bli sweeetnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0