slapp eftermiddag!

Idag har det inte hänt allt för mkt.. Dock fick jag en bra start på dagen, var ute i solen med erica på långpromenad. Superskönt verkligen!! :)
Älskar att våren är påväg, och att solen skiner rakt i ansiktet när man går!
Det ger verkligen en sån härlig energi! :) Passade på att handla lite snabbt med på vägen tillbaka.
När jag kom hem visade min mätare ca 8,5 Km. GÖÖÖÖTTT!
Just nu sitter jag här åh klicka hem lite kläder! Kände att jag behövde lite positivt i vardagen! ;)
Har även spenderat eftermiddagen i soffan med MTV.
Kollar på Teen Mom. Haha, asså.. ibland känns det som att man vet inte om man ska skratta eller gråta! 8)
Nu ska jag plugga lite, åh sen blire solsidan senare ikväll! woohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0