slut på de roliga

ska strax bege mig till praktiken, sista dagen för denna gång.
trååååååååååååååååk.

vill ju inte tillbaka till skola och stress... :(
aja, glömde ju säga igår att även att jag hade massa ångest drog jag mig till friskvägen, förlängde mitt kort, (fick 500 spänn var av mammi & pappi!!! så behövde bara betala 1000 själv!! ^^,) Körde ett spinning pass, sjukt gött!! låg på 82-88% riktigt länge! i slutet var det så jag tappade andan nästan! haha 8D men gött vare! ;)
Ikväll blir det nog lite party tror jag! :) antingen hemma ferre eller så blir de oscars, det är ju rock kväll där idag!
bruka alltid vara trevligt!! :)
aja, nu ska jag borsta tänderna, kolla så jag får med mig allt (mat & papper osv) åh sen bege mig mot breared! 7:45-15:15 idag! :)

Ha en bra dag allihop! ♥

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0