slut på latheten..

nää, nu får det vara nog.
Har inte vart åh tränat på en vecka nu..
Fast jag har faktiskt vart ute åh gått powerwalk varje dag istället, men ändåååå! ;)
Måste på spinning NU! lär ju dock flåsa som ett.. jag vet inte vad. hahaa.
Idag har jag vart åh jobbat!
Fiint med lite extra caash! ;)
Igår kollade jag på det omtalade programmet som hade seriestart nämligen
99 saker du måste göra innan du dör.
USCH säger jag bara. Blev sjukt besviken.
Trodde de skulle vara mkt bättre, så ska ge det en gång till
åh hoppas verkligen på förbättring! ;P
programledare är erik & mackan.
Dock hade det vart sjukt kul åh göra en sån lista åh
försöka göra allt för en sommar typ eller liknande! ^^,
Påtal om nått helt annat, sprang på en bild på Samuel Haus i en annan blogg, haha herregud, lilla tsatziki ha verkligen växt upp! Kom ihåg när man var yup 10 bast åh kollade på den filmen om åh om åh om igen!
Blir nästan lite sugen att se den nu bara för det! ^^, höhö..
Nähäää, nu ska jag packa väskan åh göra mig redo för lite spinning!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vi träffade samuel på festival en gång, det om något kändes märkligt!

2011-02-23 @ 20:23:19
Postat av: Frida

haha kan jag tänka mej! :D han är fortfarande typ 9 bast i mina ögon, åh samma söta tsatziki!

2011-02-23 @ 22:09:52
URL: http://takenbylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0