Solsidan!

Haha! Solsidan ikväll i vanlig ordning!
Hade även besök under programmet, nämligen ljuvliga Erica!
Jag fixade nudelwook med nudlar, kyckling, broccoli, harrycurvertz (stavning!?), chachew (stavning!?) nötter, osv.
aaaaaaaaap gotttt!
Precis vad jag behövde tror jag, mådde ju inte bra innan alls.. illa mående åh grejs. men tror det va att jag hade ätit så dåligt under dagen osv.. så nu äre bättre! :)
Imorn äre skola igen åh allt sånt.
Plus, alla hjärtans dag.
Åh en viss person ville träffa mig imorn, dock hoppas jag ju på att jag inte springer på honom! :S haha.
aja, godnatt!
puss!
Bild på mig & Erica från i sommras!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haricot verts, cashewnötter ;)

2011-02-14 @ 16:57:25
Postat av: Frida

Jajaaaa! ;) sak samma! :D hahah!

2011-02-14 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0