someone please call 911?

känns precis som att jag är död.
Ha suttit med en vacker huvudvärk i över en timme.
inte okej för 3 öre ens. usch.
ha inte fått så mkt plugg gjort heller witch sucks.
skulle gått över till J innan, men pga hur jag mår så spara jag de tills imorn.
blir bäst så!
Sitter här i lägenheter själv ikväll. Men jag har aldrig vart ett större fan av valentines day.
kanske för att jag aldrig haft en boyfriend vid dessa tider. ;P
Iallafall försöker jag lindra min huvidvärk med lite underbara Norah Jones.
Funkar la sådär.... tror min huvudvärk kommer ifrån trötthet.. :/
därav ska jag hoppa i säng nu, åh verkligen sova sova sova!!
vill inte ha huvudvärk mera..
nog om de, en sista grej bara snabbt..
en av de sötaste bilderna jag har sett på länge! ^^, MYYYYS!
pussss

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

nämen åh vad söt bild. haha!

2011-02-16 @ 16:04:20
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0