Spinning activio.

För er som inte vet och säkerligen inte bryr sig heller så bruka jag träna några ggr i vecka.
- Joo men sluta, det är faktiskt sant. 3-4 ggr i veckan händer det! :) det trodde ni inte va? ;)

Spinning activio blir det oftast! Och för er som inte händer med i svängarna vad det är, så är det som det står Spinning såklart, och med activio menas på att man har en pulsklocka runt bröstet. Längst fram i salen är en digital projektor med klockorna, vilket betyder att man har full koll på sin puls under hela passet. Och genom det så går hela passet ut på att man ska lägga sig i olika zoner utefter hur jobbigt det ska vara! :)
Jag gilla de som fan, hatar vanlig spinning, men älskar med activio! Jag känner att jag får ut såååå mkt mer. När jag ha koll på min puls så kan jag lägga mig i de lägen så att jag orkar med hela passet fullt ut! :) Lovely!
Och för er som inte hängde med i den andra svängen, så har varje klocka ett nummer på sig, som matchar med en klocka på projektorn, vilket betyder att ens nummer är privat och bara en själv vet om ens nummer. Innan passet börja knappa man in sin maxpuls för att få ut bästa maximala träningen! :)
Och anledningen till inlägget var att jag börja praktiken kl 11 idag, så passade på att ta ett pass 8:30 med activio! :) Har även vart måndag, tisdag, onsdag denna veckan! Hohoo! GRYM ÄR JAG!! :) älskar min självdiciplin jag har atm! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0