The Plain White T's

Awww, pojkarna är tillbaka! Myyys! ♥
Minns den dagen jag och Zandra var på deras spelning i Sthlm!
MYYYYS! underbart bra bra dag! :)
Jag och Tom (sitter i mitten) spelade in när vi sjöng Umbrella tsm! haha!
Och jag fick ett snajsigt plektrum! Good shit!
Tanken slog mig precis att de spelade ju för guds skull på Give It A Name 08 i London med! ;)
För er som inte känner igen dem såväl, kanske minns dem från
Låten som Sverige upptäckte 2 år senare än den släpps! haha! Gissa om jag blev förvånad (och lite besviken) när den gick på radio här då! Menar.. om man nu ha missat en sånn underbar låt, varför ska man spela sönder den under en sommar två år senare då? suck..
Andra bra låtar dem har kan ni hitta genom att lyssna på min Plain White T's lista på Spfy här! :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0