grannar och annat vardagsnöjde.

En sak som jag inte gillar med mina grannar.. (spec de nya.. de tror de lever själva i detta huset med 6 lghtr)
De okupperar tvättmaskinen heeeela tiden. Åh eftersom vi inte har något schema eller kalender så får man ta maskinen när den e ledig.
Idag när jag kom hem så var maskinen klar, men inte tömd. Så jag väntade en 15-20 min, men den hade inte blivit tömd. assså haaaaaaalllllå! ;))))  det finns andra i huset faktiskt.
Är trött på det eftersom det inte är första gången det är såhär, utan har vart såhär de senaste gångerna man behövt tvätta.. Ibland kan man vänta timmar innan den blir tömd. Vad hände med respekten för varandra?
Nog om den aggretionen ;))
Ikväll blev det ännu mer tvättt, han ju inte med allt innan innan träningen! (spinning i vanlig ordning! ;P)
sen ikväll blev det lite klassskillnader och social reproduktion.
Imorn blir det konflikthantering & trauma.
Usch, tror jag ska sluta skriva om allt som har med skola åh plugg åh göra typ. Verken roligt att skriva om eller läsa om. MM! så får det bli!
KOllade på ett annat bra tv program innan som jag inte har nämnt innan, nämligen GLEE!
Ni som inte sett det, börja kolla på det! SÅ underbart bra! :) De har börjat sända det på tv11 på onsdagar kl 20:00! :)
nu ska ja sooova!
godnatt pusss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

visa dem samma respekt, lägg tvätten i en plastpåse och släng på golvet!

2011-02-17 @ 13:03:03
Postat av: Frida

Mmm, jag gjorde det. Eller det står en tvättkorg där nere så slängde det i den!

2011-02-17 @ 13:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0