whaaaatuppp bloggen!?

tjeeeeenatjeeeennaaaa mannen! hur e lääget?
(*läs det i exakt sama tonläge som Ove Sundberg!*)

Igår var det party, dock kom vi inte in på campus pga att det va fullt. sucks.
Så vi drog till Cheers&beers halv 11, haha. folktomt nästan. men vi besegrade det hela åh hade en awesome kväll ändå! Träffade min kära bror och hans tjej ute, gratis shots. fifan, dem ångrade man ju inatt att man tog om man säger sååå! ;)))



Idag gick jag upp vid 11 tiden, käkade frulle åh kollade runt på nätet.
Beslutade mig för att ta mig ner till H&M, ha inte vart där på ages.
Mkt riktigt hittade jag finfina grejer där! ^^, visar senare ikväll! ;)
Efter det passade jag på att handla oxå, lite lyx handling, men vafan det va den 25:e igår, åh ha jobbat 2 dagar denna veckan så idag fick jag lyxa! :)
Ikväll har jag städat och fixat räkröra, maria kommer hit snart!
Hon ska hjälpa mig färga håret, prova en ny idag nämligen Syoss,
Hoppas den är gryyym! Ni får se bild imorn på hur det blev! ;)
Sen blire inte mkt mer än film åh mys ikväll!
Imorn ska jag åh maria antasta IKEA! Men det är morgondagens historia.
Ha en underbar lördagkväll! Puss! ♥


älska makeup'en btw!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0