whaat uuuuup.

Det är måndag, jag har vart uppe i 17 timmar (gick upp vid 5 imorse) åh jag känner mig inte speciellt trött. SUCKS! önskade jag låg halvdöd i sängen just nu, påväg att somna in i en härlig 8 timmars sömn! ^^,
nog om de...
glömde berätta om söndagens spinningpass.
-"Det är en jääävla stor skillnad på att vila och att få ner pulsen... CYKLA SA JAG!!"
HAHA, asså. Herregud. Träningsverk.se har jag idag. Hårt pass 110% rakt igenom.
MEN!!, också ett av de bästa jag vart på! Herregud, hon puscha, åh heja, åh ger så mkt energi så det kändes som jag hade orkat cykla 3 varv runt jorden efter. (åh då låg jag på 85-86% väldigt mkt under passet, och gick ner till max 80-81%  åh då trampa jag på som fan i dubbel tackt!;P) , eftersom jag inte hann komma längre ner innan de va dags igen! hahah! ;P)
Mitt i allt sa hon även att "Jag var spinninginstruktör för ca 2 år sen, det finns en anledning till att jag inte är de längre.. så ni som inte vart på mitt pass innan, nu ska ni får se hur man kör spinning" JO TACK! det förstår jag mkt väl varför du blev bortplockad. man dör ju fan 3 ggr om under passet! hahaha!
uuuuuuuurggghhh! Man spyr ju typ minst 7 kilo varje gång man ser denna bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0