FRIDA TALAR UT!

ÅÅÅH! Jag blir så arg.
Jag blir arg på fjortis bimbos som går till gymmet och tror att alla vill höra om deras liv.
Idag var de 3 blondiner (som va från skåne dessutom!! vilket gör resan 7 ggr värre!! 8D)
under spinning, åh alla vet som ha kört spinning att du ska vara så trött under programmet att det ska inte gå att prata åh föra en diskussion. visst en mening eller två ska inte vara några problem, men inte berätta en hela jävla livs historia under hela spinning passet. Herregud.
Slutord!
Folk kommer för att träna, inte för att lyssna på erat kackel!
Sååååå. nu är jag av med den aggritionen! ;) ^^,
Nu ska jag fortsätta ha en trevlig kväll i mitt nystädade hem :]
imorn väntas jobb, åh på kvällen blir det handboll & tacos!!! :) MUMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0