jensens huvudkontor

Har spenderat natten i veddige.
Igår blev det taco (MUMMA!!) åh massa massa handboll!
Först Sverige - Frankrike. 26-29. Tycker det var bra spelat mot Frankrike!
Det blev faktiskt bara(!!) 3 bollar imellan! GRYMT! jag hade förväntat mig en större förlust!
Sen var det Danmark - Spanien, där det blev 28-24. Även förväntat där att Danmark skulle vinna!
Nu går alltså Danmark upp i final mot Frankrike (som även där är väntat!)
kommer bli en sjuukt spännnande match, hoppas på att Danmark vinner, men mkt säger att Frankrike lika väl kan vinna som har ett OS, ett VM, och ett EM i ryggen på rad.
Sverige kommer nu möta Spanien om bronsplatsen, även här hoppas jag ju såklart att Sverige vinner, men tror att Spanien har en liten chans att vinna. Så som sagt, kommer båda matcherna bli sjukligt spännande och intressanta!
På söndag smäller det! :) Nog om handboll.
Nu ska jag ta mig en Cappuchino åh väcka syrran för lite kort spel! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0