LÖrdag.

Igår var det trevligt, och idag lär det bli ännu trevligare! :)
Dock var staden  helt död igår. mindre roligt.
Var och hämtade paket innan från posten.
Lite grejer från H&M som jag hade beställlt.
Blandannat en sängkappa, så nu blev de kalasbra i
sovrummet :) Dock lite lång, men w/e. skit i det! ^^
huvudsaken är att det blev svinbra ;)
Nu på dagen har jag kollat på en film som gick på tv.
Snyggaste hunken på länge va med i filmen. holy moses.
10 poängare rakt av! ;) dont you think? ^^


Har också kollat en stund på ett av de bästa dansprogrammen,
nänligen Americas Best Dance Crew! :) Ett av de bästa, dock slår
So You Think You Can Dance första platsen! ;) Råkade även springa på
en av de snyggaste frisyrerna jag har sett på länge när jag surfade runt på nätet.
NU ska jag göra mig iordning för inflyttningsfest i det Holmska residentet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0