plugget

jag har sagt tidigare, så har vi en av de svåraste
kurser och terminer nu på min utbildning. Den första
uppgiften som skulle skrivas handlade om demokrati.
Och jag som är fruktansvärt dåligt insatt i det hela
tycker att uppgiften är fruktansvärt svår.
usch usch usch.
Idag har jag skrivit ett arbete om Globalisering och religion.
Inte det lättaste heller, men lite lättare var det! ;)
Imorn ska det gå igenom dagens arbete bland annat, och efter det sätter det stopp på plugget en dag då jag ska jobba på fredag! Känns rätt gött! :) behöver lite extra cash! ;) Men till helgen blir det en lugn helg med mkt plugg innan det är dags för VFU i 2 veckor!! :)
Och!! en sista sak..
Det här kan vara ett av de tråkigaste inlägg jag nånsin gjort. Ska inte upprepas allt för många gånger (hoppas jag). Men jag skyller på att min dag har vart rätt tråkig och att allt beror på det! Jappjapp!
Nu ska jag slänga mej i soffan en stund, läsa om jämnställdhet och invänta att klockan ska bli halv åtta!  ;)
Ingen träning idag... skäms lite.. :/ skulle vilja träna idag. får ta igen det i helgen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0