Weekend update.

Bio igår kväll med småttingarna!
Den va riktigt bra, jag gilla Narnia filmerna! :)
På kvällen hakade jag med dem ut till Veddige-by dimman. Det vart najs.
Där ute blev det ännu mer film åh mys!
Idag gjorde jag mig en riktigt bra affär!
Råkade springa på Petrus när han beställer resa till familjen.
Då kom jag med mitt geniala förslag att jag pröjsa flygstolen så pröjsa han rästen, åh att han skulle se det som en investering! Senare kom Ille åh Jenny, hela slutade med en resa för 7 pers till Gran Canaria i 2 veckor!
Petrus som är BÄÄÄÄÄST pröjsa mer än halva! 6000 ger jag själv för all incluesive 2 veckor! :)
Nu kom erica, så nu blir det Solsidan! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

jädra gottegris! men nä det lär du behöver efter den här terminen :) och angående narniafilmen, fattar inte hur en människa kan vara så het som ben barnes... det är inte bra för barnen om han är med i en barnfilm!

2011-01-17 @ 20:07:56
Postat av: Frida

höhö! :) oohja! Jag tycker med jag är värd det då! ^^

haha men ellerhurrrrrrr. sjukligt snygg! :) william moseley är pretttty hot han också! ^^,

2011-01-17 @ 23:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0