gryyym!

Älskar hur grym jag är på spel!
Va över hos J en stund nu i eftermiddag,
vi drack vin, spelade yatzy 3 ggr (Jag vann alla!!)
åh sen spelade vi chicago en gång! :)
J va uppe på 49 poäng, jag satt med ett par i ess åh köpte
3 nya kort, varpå jag fick 2 ess till!
FATTTTAAAAA!!!! JAG FICK FYRTAL I ESS!!!
HERRE MIN SKAPARE! Det händer ju typ inte!
ÅÅH! Jag va såååå glad!! Åh J va helt knäckt! hahah! :D
Kan verkligen rekommendera det viner för överigt! Studentpris åh bra smak, plus att det är ekologiskt! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha jag kör typ bara på det vinet eller zinkan, billig vuxensaft :D

2011-03-26 @ 22:54:56
Postat av: Frida

haha helt rättt!! :D

2011-03-27 @ 04:19:28
URL: http://takenbylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0