Haha, vad hände på vägen?

Vart tog mina bilder och hela dagen vägen?
Joo, mina kära läsare, det ska jg berätta.

Kusin ringde åh frågade om jag skulle mer ner åh käka med henne åh några till.
Ofc ville jag det eftersom det är 1000 år sen jag träffade henne!
Efter det orkade jag inte cykla hem igen, åh beslutade mig för en kväll ute i byn.
Så jag åkte med vivsan ut, väl här ute så vart jag åh lillsyrran på en powerwalk/jogging runda, ca 5-6 km. Kändes gött efter och min kondition är verkligen bra! Spinning är bra grejer! ^^,
Nog om de, mer ikväll ha vi även spelat kort! (Alltid Chicago i denna familjen!)
Åh efter de käka vi kvälls,at (jag käkade min räkröra som jag gjorde tidigare under dageb, SVIIIIIIIIIINGOOOD!!) Åh efter de så satte jag mig tsm med Petrus i Musikrummet, Lasse hade bla köpt Leonard Cohen Live när han va i USA, så var ju tvungen att lyssna på den Vinylen! AAAAP BRAA! :) Tog ett glas rött till det med, riktigt fin fredagskväll helt enkelt! :)

Nu ska jag slänga mig i sängs, är toktrött!
Lovar på bilder imorn!:)

Ha de bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0