its been a baaaaaaad day!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!!!
Jag blir så trött på denna dagen att jag skulle kunna spy på den, låta en uteliggare torka upp det och trycka upp det i en gris uppåhner bakvänt åh sen trycka någon annan stackare i det. SÅ arg/ledsen är jag just nu!
För det första:
Fick ett mess om att en one piece kommit, vilket var den svarta (lite synd för den ska ju ändå skickas tillbaka åh vill ju ha den turkosa) iallafall, så var åh hämtade den efter skolan.
När jag väl kommer hem åh kolla posten så inser jag att Bring it (Den sämsta firman ever, som inte tänker på miljön utan ska posta allt sitt ist för att skicka ett mess så jag kunde ha hämtat den andra samtidigt!!!) nej då, då ska man ta sig till pressbyrån IGEN!?! Så jag packetera ihop den svarta åh lämna in den påvägen, åh går åh hämtar min turkosa, jag tar även en power walk påvägen hem eftersom jag inte ska på Spinning idag. När jag är ute åh går öppna jag lite försiktigt för att kolla på färgen, tycker den är lite mörk men reagera inte så mkt.
När jag väl kommer hem åh öppnar paketet inser jag att det är BÅDE FEL FÄRG OCH STORLEK!!!!!
MORRRRRRRRRRR!! :(
Jag som har väntat som ett litet barn inför julafton typ, så får jag fel :( Ledsen i ögat blir man ju.
Suck, aja nu ska jag pysa på syjunta åh få massa positiv energi där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0